۲۶ اسفند ۱۴۰۰، ۰:۲۴

رئیس سازمان آتش نشانی گرگان خبرداد؛

فوت پیرمرد گرگانی در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی

فوت پیرمرد گرگانی در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی

گرگان- رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از فوت یک پیرمرد در آتش سوزی یک باب منزل مسکونی در این شهر خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، موسی الرضا صفری شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: حوالی ساعت ۲۲ چهارشنبه یک مورد حریق منزل مسکونی در خیابان فلسفی یکم به سامانه ۱۲۵ گزارش شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان افزود: بلافاصله یک تیم عملیاتی از ایستگاه سه و با توجه به گستردگی حریق و تماس های فراوان شهروندان دو تیم کمکی دیگر از ایستگاه های شماره یک و دو به محل حادثه اعزام شدند.

وی بیان کرد: حریق از یک دستگاه منزل مسکونی در فلسفی یکم آغاز شده و با توجه به مجاورت پشت بام های منازل، به پشت بام سه واحد مسکونی دیگر سرایت می کند.

صفری ادامه داد: تیم های عملیاتی در محل حریق بلافاصله اقدام به عملیات جستجو و نجات و همزمان عملیات اطفاء حریق را هم آغاز کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان افزود متاسفانه در جریان این حادثه بک پیرمرد که مالک منزلی بوده که حریق از آنجا آغاز شده، فوت کرد و با پایان عملیات جنازه از منزل خارج و تحویل عوامل نیروی انتظامی شد.

طبق گفته وی علت حادثه پس از بررسی کارشناسان اعلام خواهد شد.

کد خبر 5449027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha